17 december 2008

exakt en vecka kvar tills mysiga julafton men vart är snön man vill ha?
varför ska det komma hur mycket snö som helst men sen dagen
efter så blir det bara blask och allt försvinner.. onödigt!

idag valde jag att stanna hemma från skolan, visst att min frånvaro
redan är grymt hög så orkade jag faktiskt inte, blev inte klar med
bokrecenionen igår heller, så jag tänkte att jag kan stanna hemma
och göra den och sen skicka iväg den till läraren, lite smart iallafall.

älsklingen sprang precis iväg till frisören, han kommer bli så fin så,
nog för att han alltid är det men lite extra kanske.. jag skulle också
behöva klippa mig, mitt hår är så fruktansvärt risigt men skulle jag klippa
det så blir det ju ingenting kvar, suck..

färga håret skulle jag också behöva göra, har ingen aning om vilken
färg eller något heller, kanske är lika bra att snagga sig?



jag älskar dig mer än allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0