19 december 2008

så var det äntligen jullov och det är hur skönt som helst,
hade först julavsluting med lite julshow i aulan, massa fina
låtar och modiga personer som sjöng, lite jul känsla fick man.

efter skolan eller runt halv elva följde jag med therese ner på stan,
hon hittade massa fina saker, till sig själv och lite julklappar.
älsklingen ringde och talade om att han var på stan så då mötte han
upp oss och gick runt med oss, stackarn som fick gå runt med massa tjejer.

therese mötte upp sin bror och gick med honom så jag och peter fortsatte
att gå på stan men efter ett tag kände jag att det blev för mycket för mina fötter
så vi tog bussen hem , skönt!

ikväll vet jag inte vad som händer, någon skoj hoppas jag men det visar väl sig.
annars blit det väl som vanligt, att jag och älsklingen spelar kort till vi tröttnar
på oss själva!

nu ska jag kila och röka sen duscha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0