20 december 2008

Jahaja, så var det bara fyra dagar kvar tills julafton, känns
skumt men samtidigt skönt.
vill bara vakna upp med älskling och aldrig gå där ifrån.

Igår var det ming som gällde med tjejerna, otroligt mysigt,
mycket skratt och mycket mat, gott gott.. Efter ming skulle vi
till någon Nicklas (?) på fest, var grymt mycket folk i en liten
lägenhet och helt inbolmat med rök så jag bad älsklingen hämta
mig så jag kunde följa med honom till Larsa och Jenny där även
Mummel, Gabby, Putte, Camilla och Tom var :) ännu mera skratt
och sen lite avslöjande på hemligheter, tack för en bra kväll alla <3

Idag höll jag på att missa min tid hos frisören vilket jag absolut inte
ville, det var ju äntligen dags för hårförläning, igen..
får hoppas att det sitter bättre den här gången men det känns redan så.

Älsklingen skjutsade ner mig på stan, vilket han kanske egenltigen
inte skulle ha gjort men är man världens bästa så är man ju, love you!
kom till frisören, var där från 10.00 till 12.30 men nu känns det
som att jag kan visa mig igen iallafall. Pappa och Jenny kom och
hämtade mig, köpte det sista julklapparna, skönt!
Kom hem till min älskling sen, somnade i soffan och hem till svärmor och
svärfar och käka..

Ikväll blir det kanske bio, yes man har vi väl tänkt men vi får se.

Älskar dig Peter Ytterberg, you make me happy!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha avslöjade lite hemligeter dt var en hel del tycker jag hehe.. Men kul var dt ;) kram

2008-12-20 @ 21:08:17
URL: http://insidejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0