21 december 2008

3 dagar kvar, wiiie (:
idag vaknade vi väl lite sent kanske, halv ett var den när vi gick upp,
men ibland känns det som att man faktiskt måste vila upp sig lite.

gick upp och började städa, jag tog köket och vardagsrummet och
älskling tog sovrummet den lata jäveln. fint blev det iallafall!
hoppade in duschen kollade lite tv och sen åkte vi till älsklingens föräldrar.
fick lite god mat som alltid.

Vi har nyss spelat kort och jag vinner alltid, vad ska man säga? (a)
Har pratat lite med sötis jenny, blir väl kanske över till henne och Larsa
ikväll, lite mys och cider eller vad sa vi Jenny? :)
Fast jag bestämde att älskligen inte får dricka något för då måste
vi gå hem och det orkar jag inte. too bad for you honey <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0