23 december 2008

Hann inte blogga igår, var på stan hela dagen.
Hittade ett vin ställ till svärmor och svärfar, sen köpte jag och peter
ett fotoalbum som vi kan sätta in bilderna från turkiet i och resten vi
köpte behöver vi kanske inte gå in på, hihi..

Tittade förbi hemma hos Larssa och Jenny senare på kvällen,
spelade lite sällskapsspel och buzz och vem vann? ;)

Idag ska jag ner på stan igen med jenny, känns som att man börjar tröttna lite på
stan men man måste ju bli klar med alla julklappar som sagt!

Den 23 december brukar alltid kännas speciellt, då brukar man verkligen
längta men det känns inte som att det är julafton imorn och var är snön
och de 10 minus graderna?

Nu måste jag göra mig i ordning så jag hinner..


Snälla , sluta förstör mitt liv.. Jag tål dig inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0