31 december 2008

då blev det sista gången man skrev 2008, känns lite skumt nu när
man har vant sig vid det.

2008 har väl varit både i krasch och helt underbar, de senaste fyra månaderna
har varit helt perfekta och kan verkligen inte bli bättre.
Jag hör raketerna utanför och längtar verkligen till tolvslaget så jag får pussa
min älskling och önska gott nytt år :)

Idag har vi inte gjort så mycket, pappa var här och hämtade katterna, skjutsade oss
till svärmor och svärfar, följde med in och hälsade på Birgitta, vi ska ju snart
bjuda ut de alla tre på middag så dom också kan lära känna varandra lite bättre.

Hade bestämt att vi skulle käka american pizza idag, jenny hade ringt i veckan och
kollat så att det skulle vara öppet, larssa ringde på dagen men fick inget svar
så vi åkte dit och när vi kommer fram så sitter det en lapp på dörren.
"stägt, 24/12,25/12 & 31/12 .. hur fan kan dom då säga att det är öppet? SURT!
Men men, det blev pizza iallafall fast inte american.

Nu kommer min älskling hem, så nu är det dags att åka!


ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0