15 januari 2009

Har inte blivit så mycket bloggande på sista tiden, har inte haft sån bra
tillgång till internet eftersom att det knappt vill funka på pappas data med
peters internet, suck!

Skolan är väl helt okej, så sjukt mycket saker som ska göras och hundratals
med inlämningar men jag har faktiskt lämnat in allting i tid den här vecka och
det är inte normalt från min del.

Idag eller imorgon åker jag och älskling till Stockholm för imorgon ska jag, mamma
och syster på high school musical på göta lejon tror jag (?)  men jag vägrar vara utan
älsklingen en hel natt så han får följa med.

Nu ska jag kolla på new york minute och äta ostbollar men mina mysiga katter,
kyss

Kommentarer
Postat av: T Y P E L L O N @

Hej!

ja ber om ursäckt, men om du inte bloggar, kan du väll byta namn eller lägga ner den?:)

Jag heter Elin o skule gärna viljat ha den, de äre säkert fler som vill. Men om du inte bloggar, skulle ja rekomendera att stänga ner bloggen!

// MVH T Y P E L L O N @

2009-04-25 @ 14:21:13
URL: http://typellon.blogg.se/
Postat av: teo

fin blogg

2010-01-09 @ 22:07:04
URL: http://tejaa.blogg.se/
Postat av: Lari ♥

Fiin blogg! :)

Besök gärna min och jag skulle bli världens gladaste om jag fick en liten kommentar :)♥

2010-04-11 @ 01:10:45
URL: http://fiinastepenni.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej. var ett tag sen du bloggade.. :( varför ? varför har du fått mig att ligga vaken om nätterna och funderat varför du slutade med denna underbara blogg.



din förevigt

// zorro

2010-12-02 @ 20:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0